Стягнення коштів при придбанні товару неналежної якості

Купив телефон в інтернет магазині, він виявився бракованим. Через 2 дні мені замінили його Другий телефон теж виявився бракованим. Я знову звернувся до магазину, з проханням повернути гроші. Мене послали на експертизу. Експертиза підтвердила що телефон дійсно несправний і необхідне повернення грошей. Повідомивши про це менеджеру магазину, мені пообіцяли повернути гроші на наступний день. Але знову нічого не привезли. Кожен день протягом 5 днів я дзвоню їм сам. Кожен раз мені обіцяють привезти гроші. на питання чому до цих пір їх не повернули, кожен раз відповідають ухилу - "гроші не перевели на рахунок, не знаємо чому так сталося і так далі." Зателефонувавши в черговий раз менеджеру і сказавши що напишу заяву в поліцію, мені пообіцяли на наступний день повернути мої гроші. На наступний день, близько 16 години мені зателефонував менеджер і сказав що "близько 18 годин мені привезуть гроші" на початку восьмого вечора я подзвонив менеджеру сам, на питання "де кур'єр?" мені відповіли "кур'єра відправили за адресами, де він зараз поняття не маємо!". Зараз їх робочий день, в тому числі і робочий день кур'єра закінчився. Мені знову нічого не привезли. А менеджер на мої дзвінки не відповідає.
Які дії мені слід зробити для отримання своїх грошей?
Заздалегідь дякую.

Відповідь юриста:

Здрастуйте, продавець зобов'язаний повернути вам кошти в десятиденний строк з дня пред'явлення вимоги покупцем. За кожен день прострочення ви маєте право нараховувати неустойку в розмірі 1%, згідно ЗоЗПП. якщо ж продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся до суду з позовною заявою. Ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма фактами, що мають безпосереднє відношення до справи.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути гроші за відремонтований в гарантійному сервісі телефон, ...
  • Чи несе продавець обов'язок по повідомленню покупця про закінчення експерт ...
  • Як повернути гроші за кавоварку в максимально короткий термін?
  • Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?
  • Повернення коштів за несправний мобільний телефон

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ