Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?
я купив телефон у магазині зв'язковий за 17600 рублів на наступний день він став постійно перезавантажуватися я відніс його в магазин і здав по гарантії на ремонт через 21 день я забрав його від туди перевірив його він працював нормально але через годину користування він став ще більше перезавантажуватися навіть подзвонити насилу вдавалося чи можу я віднести телефон і зажадати що б мені повернули гроші за цей телефон або як мені сказали в магазині що якщо знову повториться перезагруженіе то його знову відправлять на ремонт
Дмитро
Відповідь юриста:
Привіт, Дмитро. Вам необхідно було відразу направити претензію на адресу продавця про повернення грошей, обмін або ремонті телефону. А у вашому випадку продавець вибрав найбільш підходящий варіант сам - відправив вас у сервісний центр. Тепер вам необхідно написати на адресу фірми претензію з вимогою обміняти товар на новий або повернути грошові кошти та вкажіть, що за затримку виконання вимог ви можете стягнути неустойку в розмірі 1% від вартості товару за кожний день затримки. Компанія може наполягати на проведенні експертизи, яка при обміні товару не може затягнутися довше 20 днів. Обмін товару вам повинні провести протягом 20 - 30 днів з дня направлення претензії. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права. як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо після гарантійного ремонту телефон знову зламався?Що робити якщо мобільний телефон вже був на гарантійному ремонті 3 рази?Що робити якщо після ремонту телефон став працювати ще гірше?Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?Чи можна вимагати від продавця повернення грошових коштів, а не ремонту?