Повернення коштів за несправний мобільний телефон

Добрий день! Я купила мобільний телефон в А, в цей же день мені здалося дивним, що він сам вимикається і включається. Я зайшла в салон, де купувала товар і розповіла про свою проблему. Співробітник мене переконав, що телефон треба просто до кінця розрядити і зарядити. Що я і зробила. Наступного дня я весь робочий день спостерігала теж саме, мій телефон постійної вимикався і сам включався. Увечері я вирішила повернути його. Спочатку просто хотіла віддати, але продавець (старший менеджер) став питати чому, в підсумку я не витримала і розповіла про свої проблеми, що мені такий телефон не потрібний. Явна несправність. Менеджер сказав, що я сама повинна відвести телефон на експертизу, я обурилася, оскільки навіть точної адреси він мені сказати не міг. Поруч стоїть клієнт підказав. Я вирушила в сервісний центр Nokia, де мені сказали, що експертизою вони не займаються. Подзвонила за загальним телефону А, мені повідомили, що співробітник просто мене обдурив, вони самі повинні возити товар на експертизу. Я повернулася в салон. Співробітник дивлячись в очі мені вішав лапшу на вуха, що якщо вас не влаштовує щось, пишіть скаргу, але якщо ви вже написали скаргу, то телефон не може бути взятий на експертизу. Повна маячня. Я все ж написала скаргу. І змусила взяти телефон на експертизу. Протягом 20 днів мені подзвонять. У мене питання. Чи можуть у мене не повернути гроші? За законом я маю права повернути телефон? І якщо буде відмова, куди скаржитися і що робити? Телефон коштує 12 УРАХУВАННЯМ Спасибі!

Відповідь юриста:

Привіт, в даному випадку продавець грубо порушує ваші права, адже експертиза проводиться за рахунок продавця і товар повинен прийняти у вас сам продавець. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти за товар неналежної якості або обміняти товар на новий. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантії
  • Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантії
  • Вимога продавця про відшкодування витрат на товарознавчої експертизи
  • Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірності
  • Захист прав споживача при поверненні неякісного товару

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ