Чи несе продавець обов'язок по повідомленню покупця про закінчення експертизи?
Куплений мною телефон в "Е" на наступний день перестав работать.В магазині відмовилися повернути гроші і запропонували провести перевірку якості на протязі 20 днів. Я вирішив не ходити в магазин, і дочекатися повідомлення від самого магазину, оскільки в квитанції я їм залишив всі свої координати. Не дочекавшись повідомлення, я через три місяці все ж звернувся в магазин не отримавши від них уведомленія.Вияснілось, що апарат довно і в термін перевірений і недоліків не обнаружено.На моє запитання-чому ж не повідомляти вчасно-відповідь був наступний: покупець повинен сам приходити і взнавати. У зв'язку з тим, що більше трьох місяців я не був повідомлений за результатами перевірки якості, я вирішив зажадати розірвати договір купівлі-продажу та повернути гроші. Мені було відмовлено поверненні грошей. Питання: чи є вищезазначене обставина достатньою підставою для повернення товару продавцеві і зажадати неустойку. Спасибі.
Мікаель
Відповідь юриста:
Привіт, Мікаел. При прийнятті вимог покупця продавець повинен повідомити його про максимальний термін проведення експертизи. За порушення цих термінів продавець несе відповідальність у вигляді виплати неустойки. Вам необхідно було звернутися до продавця після закінчення 20 днів.
Додаткові матеріали:
Продавець прийняв телефон на експертизу: що робити після отримання результа ...Чи можна повернути несправний товар у магазин не чекаючи проведення експерт ...Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?Чи можна вимагати повернення грошей за піч, якщо остання не буде відремонто ...Проведення незалежної експертизи якості товару за рахунок покупця