Ознайомлення з договором купівлі - продажу і доставки двері

Вітаю! Хочу отримати консультацію у вирішенні моєї проблеми.6112011г. мною була придбана вхідні металеві двері в магазині будівельних і оздоблювальних матеріалів «К». Я оформила доставку з вантажниками і установку дверей на 71111г. з 10 до 11 години, попередивши, щоб мені заздалегідь подзвонили і сказали, що машина виїхала за даною адресою, тому що я в даній квартирі не проживаю. На наступний день мені подзвонили і перенесли доставку на більш пізній час. Об 11 годині мені подзвонили установники дверей і сказали, що вони на місці. Виявилося, що їх навіть не попередили про перенесення часу доставки. Ми з ними домовилися про те, що установку дверей вони виконають 9-го числа з ранку, тому що в квартирі відсутнє освітлення, і я не зможу прийняти роботу. Близько 2-х годин мені подзвонив водій і повідомив, що він під'їхав, але обіцяних вантажників не було. Водій домовився зі сторонньою людиною про підйом двері. Коли я під'їхала, двері перебувала в вантажному ліфті.
Коли двері занесли, водій відкрив коробку, показав наявність коробки з фурнітурою (наявність комплектності фурнітури ми оглядали на складі). Двері були в заводській упаковці (покрита грубою плівкою). У квартирі не було освітлювальних приладів, тому я підписала акт доставки, тому що не було можливості уважно оглянути двері на наявність дефектів: дрібних подряпин і відколів, покладаючись на те, що двері знаходиться в заводській упаковці і що розкривати її будуть також представники даної організації. Я оплатила підйом в розмірі 400 рублів. 8-го числа я під'їхала в призначений час. Ми обговорили умови установки дверей
(Необхідно було розширити дверний проріз). Вони при мені виміряли двері (також, не розкриваючи плівки і не помітивши ніяких зовнішніх дефектів), демонтували старі двері і сказали, що установка займе тривалий час, і вони повідомлять мені, коли вони закінчать роботу. Приблизно через годину вони мені подзвонили і повідомили, що при розтині плівки вони виявили продавлені на внутрішній частині дверей. Я відразу ж під'їхала і при мені вони почали оглядати пакувальну коробку, і знайшли пробоїну. Я подзвонила в магазин. Мене перемикали з одного телефону на інший і жодної конкретної відповіді не послідувало. Я змушена була їхати в магазин. Природно ні про яку установці не могло бути й мови. Фактично у мене зараз немає дверей. Установники поставили старі двері на клини, а навколо зяють дірки. Приїхавши в магазин мені сказали, що у них немає людини, яка приймає претензію, а без нього вони нічого вирішити не можуть, тоді я викликала адміністратора залу. Вислухавши мене, вона дала мені бланк з претензією, сказавши при цьому, що все ж без відповідального за претензії людини, вони нічого не можуть зробити і щоб я зверталася до них на наступний день.
Ранок 9-го числа я присвятила телефонним переговорам з даними «проффесіоналів». Виявилося, що вона також нічого не вирішує, тому що то вона була зайнята, то керівництво (яке чомусь ніколи не можна застати на місці) було на планерці, а без нього вона нічого не може зробити. В результаті моїх дзвінків мені пообіцяли викликати фахівця для того, щоб зафіксувати дефект. Приїхавши на місце о 15 годині і все, сфотографувавши, менеджер магазину сказала, що вона передзвонить мені з рішенням або ввечері, або вранці наступного дня. Увечері і вранці дзвінка не було. Я знову почала дзвонити в магазин і мені знову відповіли, що з мого питання ще немає рішення. Через деякий час я знову зателефонувала і мені повідомили, що керівництвом магазину прийнято рішення про відмову в моїй претензії, посилаючись на те, що товар був мною оглянутий і підписаний акт доставки. З рішенням я була не згодна, тому я сказала, що виїжджаю в магазин і мені необхідно переговорити з директором. У магазині я ознайомилася з рішенням про відмову, але з багатьма доводами я була не згодна. Відмова на руки мені не був переданий, мотивуючи тим, що вони повинні відправити його поштою. Я стала наполягати на зустрічі з директором (але він в черговий раз був відсутній і не відповідав на телефонні дзвінки цілий день). Тоді я попросила запросити кого-небудь з керівництва. Я знову виклала суть вищесказаного проблеми, і з якими аргументами не згодна, і надала свої аргументи:
Товар знаходився в заводській упаковці (як виявилося, під час розтину установниками грубої плівки, під нею перебувала ще одна плівка).
Всі послуги надавалися магазином і були оплачені, тобто були відсутні треті особи.
В квартирі ніхто не проживає, тому що немає для цього ніяких умов (чорнова обробка) і там просто нічого немає, включаючи освітлювальних приладів і предметів, якими могли б бути зроблені пошкодження.
Всі свідчення співробітників перекручені, а саме:
Водій нібито сказав, що товар був оглянутий повністю, і що була знята плівка (напевно, потрібно бути людиною недалекого розуму, щоб таке сказати, тому що у мене є свідки: консьєрж, якого він попросив підняти двері і який був присутній там, а також установники, які знімали ту саму плівку).
Я тут же подзвонила установників і при них запитала, чи була плівка на двері.
Вони підтвердили, що плівка була і щоб зняти її потрібно відкрити двері.
Упаковка фурнітури була обмотана скотчем і не розкрита, і у мене просто не було можливості її відкрити (вибачте, але ножів я з собою не ношу) і я вважала, що
цю роботу повинні робити вантажники, які повинні бути забезпечені відповідним інструментом. Але вантажники не були надані. У наявності порушення правил надання послуг. Чому відправляють машину з великогабаритним вантажем, не попередивши, що немає вантажників. Чому розвантаження і підйом почалися без моєї присутності і без узгодження вартості підйому.
За словами керівництва було також сказано, що дефект був явно помітний. Тоді як його не помітили установники до тих пір, поки не зняли плівку. Вважаю, інакше вони повинні були б вказати мені на недолік і вже тим більше не стали б розкривати плівку, а зажадали б розписатися в акті і не відправили б з об'єкта. Виходячи з усього вищесказаного, я вважаю, що мої права як покупця були порушені. З повагою Олена Олександрівна.

Відповідь юриста:

Привіт, Олена Олександрівна. Відповісти на ваші питання можна тільки після ознайомлення з договором купівлі - продажу і доставки двері. Якщо умови договору дійсно порушені - ви маєте право вимагати компенсацій в судовому порядку. Наданої вами інформації недостатньо для кваліфікованого ради в ситуації, що склалася, ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма документами, що мають безпосереднє відношення до справи.

 

Додаткові матеріали:

  • У договорі на виготовлення дверей неправильні виміри: хто винен?
  • Як стягнути моральну шкоду за затримку виконання окремих вимог покупця?
  • Що робити якщо шафа-купе не встановили в обіцяний день?
  • На що можуть розраховувати замовники при неякісно виконану роботу?
  • Доставка товару неналежної якості та його проблема його заміни

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ