Як стягнути моральну шкоду за затримку виконання окремих вимог покупця?
Купила в квартиру 5 дверей. Через 4 місяці на сантехнічної двері утворилася велика тріщина. У вересні 2010 р. віддала двері на реставрацію.Прівозілі 2 рази і нічого не сделалі.Договорілісь на заміну дверей. 3 рази привозили двері коричневого кольору, у мене червоне дерево, а мої двері нібито утілізіровалі.В другий раз привезли двері майже такого кольору, але внутрішня відділу була коричнева.
У мене на дверях світла.
Подзвонила сама на виробництво. Там сказали, що ця модель в такому кольорі ізготавлівается.А начальники з ТОВ "" так себе ведуть. Що вони не могли порівняти мою утилізують. двері?
Хочу подати в суд. На що сподіватися мені? 4 місяці без дверей в туалет, який поряд з кухнею в квартирі з 4 - дорослих осіб!
Лариса
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Лариса. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою обміняти двері і виплатити вам неустойку, встановлену ЗоЗПП в розмірі 1% за кожен день прострочення виконання вимоги покупця. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду, в якому ви також можете стягнути і моральну шкоду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
У договорі на виготовлення дверей неправильні виміри: хто винен?Як добитися від фірми по установці дверей усунення недоліків товару?Як домогтися від продавця безоплатного усунення недоліків у товарі?У яку сторону повинна відкривати вхідні двері в квартиру?Що робити якщо при установці дверей проявився недолік, який працівники не у ...