Захист прав споживача при придбанні неякісної кухонних меблів
Добрий день. Підкажіть чи можна зробити що-небудь в даній ситуації: Я замовила кухню, фірма знаходиться в Бєлгороді при оформленні заплатила більшу частину суми. Мені її привезли з затримкою (в лютому 2011). З'ясувалося, що шафа під мийкою 50см, а над нею висить на 30 і поруч навпаки внизу на 30 а зверху над ним на 50 (виробник заявив, що замінить 2 фасади), і встановили Залати за установку, а сантехніку, і плиту з духовкою не підключений. вже відразу вияввілісь дефекти: непрокрас дверей, стійкий запах (і донині); після 2 тижнів здулися полки (хоча було заявлено німецьке ДСП), через 3 тижні пішли тріщини від петель на фасадах дверей і сушка стала іржавіти. Обіцянки все виправити тривали 2 місяці, з літа Володимир (власник і постачальник) перестав відповідати на дзвінки і по істеченіі8 місяців я випадково додзвонилася і відповідь, що дверцята були на проекті позначені невірно і нібито я була згодна. Чи є хоч якийсь шанс виправити становище? Кухня розвалюється на очах. Спасибі заздалегідь.
Відповідь юриста:
Здрастуйте, ваші права в даному випадку захищає Закон про захист прав споживача. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою про усунення недоліків або повернення грошових коштів. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як стягнути моральну шкоду за затримку виконання окремих вимог покупця?Як добитися від виробника меблів усунення проявилися недоліків?Що робити якщо продавець ввів покупця в оману?Як стягнути кошти за договором купівлі-продажу меблів?Захист прав споживача при поверненні неякісного товару