Що робити якщо продавець ввів покупця в оману?
м. Москва Ленінський пр-т д. 25 кв. 57
Карс Володимир Євгенович
Тел. (495) 952-37-53
e-mail: len25-57@rinet.ru
Мною в магазині ЗАТ 29.12.2010 р. був придбаний телевізор модель LG 47LX65003D, основною вимогою у мене було, щоб він мав функції конвертації і з 2D в 3D. Консультант запевнив мене, що телевізор має дану функцію але, на жаль, виявилося, цієї функції у нього немає.
4.01.2011 р. Я звернувся в гарантійний відділ з проханням, замінити на телевізор, який має функцію конвертації з 2D в 3D. Керівництво магазину мені відмовило, пославшись на пункт 11 статті 25 «Захист прав споживача», переліку непродовольчих товарів належної якості Прошу Вас допомогти розібратися з даним питанням так, як мало місце фактичний обман покупця.
13 січня 2011р.
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Володимир Євгенович. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти або обміняти телевізор. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?Чи можна повернути гроші за телевізор, якщо він не приймає відеосигнал?Продавець відмовляється міняти товар чи повертати гроші: що робити?Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіДоставка великогабаритного товару в сервісний центр і назад