Як добитися від виробника меблів усунення проявилися недоліків?
У грудні 2010 року я придбала у магазині "а " шафа за індивідуальним проектом. Приїхали установники, встановили в термін даний шафа. Через 2 місяці після установки, дверцята шафи осіли і відповідно погано відкриваються. Я звернулася в магазин з даною проблемою і вже на протязі 12 днів їде майстер, але на жаль ніяк не доїде. Попередньо майстер мені особисто подзвонив і домовився на конкретний час, але ні майстра, ні дзвінка так я не дочекалася. Звернувшись в магазин знову по телефону, зі мною ніхто не хотів вести розмову пославшись на свою зайнятість, номер телефону начальника ніхто не дає. Як мені вирішити дане питання?
Марина
Відповідь юриста:
Привіт, Марина. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти сплачені за товар або усунути недоліки товару в розумний строк, наприклад 10-15 днів і вкажіть, що за затримку ви бажаєте отримати неустойку в розмірі 3% за кожен день затримки. Якщо виробник відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права. як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як добитися від виробника меблів замовленого кольору та комплектації?Як обміняти пральну машину, придбану за акції?Доставка не того товару: як повернути кошти?Термін усунення недоліків у товарі згідно чинного законодавства?Доставка не того товару: як повернути кошти?