Необхідність проведення експертизи якісність проданого товару

Я купувала лінзи для зору у одного і того-ж продавця оптики в черговий раз коли я втратила лінзу я звернулася за черговою партією, мені підібрали лінзи карієс оптикою -475 на обидва ока хоча вони в мене по різному бачать, все б нічого але після того як я їх одягла вони мені почали заважати і колоти хоча продавець запевнив мене що це заводська хідкость просто так впливає, мені кілька разів їх протерли за всіма правилами і віддали, зі словами прімаргается. але через місяць носіння я прийшла щоб мені замінили лінзу на праве око так як її неможливо носити, мені поміняли але обидві замінити не погодилися, до цього у мене таких проблем не воознікало з лінзами Після того як ліве око став запливати і червоніти я не змогла нормально працювати на роботі я пішла і замовила собі очки у них же, і при комп'ютерної діагностики з'ясувалося що зір мені конкретно зіпсували до
-645 Але Окулов підбирає мені окуляри каже що це не від лінз а какойто можливої хворобі а як бути у мене залишилася цей не замінена лінза, которуе якщо одягнути можна знову помітно нашкодити зіниці, червоніє і восполяется, якщо лінзи що мені тоді продали були якісні чи можна отримати компенсацію, на відновлення зору і як провести експертизу неякісної лінзи.

Відповідь юриста:

Здрастуйте, для проведення експертизи якісність проданого вам товару ви можете звернутися в будь-яку компанію, котра проводить незалежні товарознавчі експертизи. Якщо лінза дійсно неякісна, то вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою замінити даний товар або повернути кошти. До того ж ви маєте право вимагати відшкодування витрат на проведення експертизи та компенсації шкоди, заподіяної здоров'ю неякісний товар. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як довести, що в магазині замість експертизи товар відремонтували?
  • Чому продавець не змінює телефон, а вимагає проведення експертизи?
  • Продавець відмовляється міняти товар чи повертати гроші: що робити?
  • Компенсація збитку співробітниками оптики, що втратили оправу клієнта
  • Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірності

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ