Компенсація збитку співробітниками оптики, що втратили оправу клієнта
Віддав в салон оптики окуляри для заміни лінз у зв'язку з погіршенням зору. Заплатив за нові лінзи 1800р.і оплатив роботу майстра 500р. У призначений день прийшов забирати свої окуляри. Прийшовши в салон мені заявили що мої окуляри пропали і знайти їх не можуть. Запропонували вибрати оправу за 2000р. я відмовився тому мої окуляри коштували 10000р. і пішов. Після мені зателефонували і запропонували вибрати оправу за 5т.р. я погодився і прийшов обирати нову оправу. Вибравши з чотирьох запропонованих оправ одну я вирішив що конфлікт закритий. Але немає мені сказали що я повинен сплатити 1600р. роботу майстра який в цю оправу вставить нові лінзи куплені мною у них. Я відмовився і попросив повернути мені мої 1800р за лінзи 500 за роботу майстра і 5000р. компенсацію за втрачені очки. На що директор салону заявив що без чека підтверджує вартість моїх окулярів не чого компенсувати не буде, а якщо все ж чек я надам то вони будуть вираховувати амортизацію. Чека я вдома не знайшов тому недавно вдома був ремонт. Я звернувся в мережу салонів оптики "О" де набував ці окуляри з проханням підняти архів і знайти договір купівлі продажу але тут мені не змогли допомогти тому окуляри купувалися в 2009р. і архів за цей рік знищений. Що мені робити?
Відповідь юриста:
Здрастуйте, ви можете звернутися в будь-який салон, в якому продаються подібні оправи, з проханням про видачу вам письмового документа, що підтверджує вартість даного товару. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою відшкодувати вам заподіяний збиток і виконати оплачену послугу з встановлення оплачених лінз. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Порядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператораПорядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператораВідшкодування за неякісно виконану послугу з корекції нігтівПраво покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіПовернення коштів за несправний мобільний телефон