Чому продавець не змінює телефон, а вимагає проведення експертизи?
Добрий день.Вопрос по захисту прав споживачів: купила в салоні "Зв'язковий " телефон. Через 4 дня виявила купу дефектів (поганий прийом радіо по місту, невідповідність флеш-пам'яті телефону до зазначеної тощо). Цього ж дня (4) подзвонила в салон з проханням обміняти або повернути гроші. Мені було відмовлено в цьому (повний комплект з чеком є). Було запропоновано принести телефон і здати його на експертизу з наданням більш дешевої моделі в користування. Чи можу я отримати свої гроші назад і якщо так, то на який закон і права посилатися?
Ганна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Анна. Мобільний телефон не можна просто віддати назад і зажадати гроші назад. Якщо після проведення експертизи буде встановлено шлюб даного товару, то у вас з'явиться можливість, згідно ЗоЗПП, вимагати: повернення грошових коштів, обміну або ремонту товару. Якщо ви бажаєте отримати назад кошти, то експертиза має бути проведена продавців в 10-ти денний термін. Коли будете віддавати телефон на експертизу напишіть претензію з вимогою повернути ваші кошти сплачені за товар. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в строк, передбачений законом для проведення експертизи - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?Продавець відмовляється повернути грошові кошти за несправний телефон: що р ...Обман продавцем покупця, шляхом проведення ремонту товаруПраво покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіПовернення коштів за несправний мобільний телефон