Продавець відмовляється міняти товар чи повертати гроші: що робити?
31.10.2010г в магазині Технопар-центр була куплена витяжка KUPPERSBERG F 626BL, після доставки на будинок, вона була зовні оглянута і претензій до неї не було, але пізніше було виявлено, що з правого боку фасадного скла пошкоджені кріплення (кріпитися воно на двосторонній скотч ) що візуально визначити не можливо. Після чого було повідомлене менеджеру з продажу. Відразу ж була оформлена заявка на огляд іхім експертом. Після огляду експерт написав акт, в якому вказав, що кріплення відірвано в результаті механічної дії на нього, і пояснив, що по цьому акту магазин повинен мені її замінити. У магазині мною була написана заява від 11.11.2010 на обмін товару. По закінченню 10-ти денного терміну, не яких відповідей я від них не отримав. Але я зв'язався з керівництвом цього магазину і вони мені пояснили, що відповідь вони відправили поштою і усно сказали що міняти вони її не збираються.
Хотілося б дізнатися що мені робити в цій ситуації і як мені бути?
З повагою Глухів Сергій 25.11.2010г.
Відповідь юриста:
Привіт, Сергій. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти, обміняти або усунути недоліки товару. Можливо знадобиться проведення незалежної експертизи. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як обміняти пральну машину, придбану за акції?Що робити якщо продавець відмовляється повертати кошти за неякісний товар?Порядок повернення мікрохвильовій печі неналежної якості?Порядок повернення мікрохвильовій печі неналежної якості?Захист прав споживача при поверненні неякісного товару