Відмовитися від договорів купівлі-продажу вбудованої техніки

Добрий день
251210 ми придбали в салоні "С" кухонну електротехніку: Посудомийну машину, газова духова шафа, газову варильну поверхню фірми Elektrolux і витяжку фірми FABER.

Історія перша: 281210 (ЧЕРЕЗ ТРИ ДНІ ПІСЛЯ КУПІВЛІ) були змушені викликати фахівців (по телефону служби сервісу, вказаною в договорі (744-17-98 /99), в зв'язку з появою запаху газу при використанні духової шафи, 291210 проблема була усунена майже

Історія друга і третя: 010811 довелося знову звертатися в сервісну службу, тому що виникли проблеми з посудомийній машиною і поверхнею.

Посудомийна машина протікала, доходило до того , що заливало всю підлогу кухні, а уварочной панелі на ручці управління пальником середньої потужності при включенні не відключався електрозапалювання.
020811 приїхав "спеціаліст" і виніс вердикт, що ми погані господарі і залили жиром ручку управління !!! і що це не гарантійний випадок, цей ремонт був оплачений нами. Обурив той факт, що "майстер" демонтував варильну панель, духовку, а при відновленні навіть не зміг промазати силіконом робочу поверхню столу і вручений панелі, тепер стара замазка просто стирчить з під вінця вручений панелі, а у посудомийної машини взагалі не були знайдені причини протікання.

Історія четверта: 280811 я в черговий раз викликаю фахівця, для усунення протікання ППМ. Приїхав той же майстер і зі словами: "Тепер я знаю, що з нею може бути" !!! героїчно полагодив машину.

На сьогоднішній день нам ЗНОВУ потрібна допомога сервісної служби, т.к .:
По-перше: на тій же ручці управління пальником середньої потужності не відключається електрозапалювання. (Напевно панель не розрахована, щоб на ній готували в принципі)
По-друге: ППМ в черговий раз дала текти, з'явився звуковий і світловий сигнал, що не усувалися при натисканні будь-яких клавіш, довелося просто відключити від електромережі.
По-третє: мотор нашої витяжки витримує тільки близько 40 хвилин роботи, а потім починає "ревіти" так, що доводиться вимикати.

У підсумку: я не користуюся ППМ, витяжкою, канфоркой вручений плити, а при використанні духової шафи боюся злетіти на повітря
Гарантія закінчується в грудні, я в черговий раз чекаю приїзду фахівців, чи можу я зажадати не ремонту, а заміни техніки?

Відповідь юриста:

Привіт, так, ви маєте право відмовитися від договорів купівлі-продажу, для цього Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як довго продавець може ремонтувати посудомийну машину по гарантії?
  • Як довести, що нестача товару з'явився до передачі його покупцеві?
  • Як добитися від виробника меблів усунення проявилися недоліків?
  • Що робити якщо при доставці була розбита варильна поверхня?
  • Термін усунення недоліків у товарі згідно чинного законодавства?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ