Відмовитися від договорів купівлі-продажу вбудованої техніки
Добрий день
251210 ми придбали в салоні "С" кухонну електротехніку: Посудомийну машину, газова духова шафа, газову варильну поверхню фірми Elektrolux і витяжку фірми FABER.
Історія перша: 281210 (ЧЕРЕЗ ТРИ ДНІ ПІСЛЯ КУПІВЛІ) були змушені викликати фахівців (по телефону служби сервісу, вказаною в договорі (744-17-98 /99), в зв'язку з появою запаху газу при використанні духової шафи, 291210 проблема була усунена майже
Історія друга і третя: 010811 довелося знову звертатися в сервісну службу, тому що виникли проблеми з посудомийній машиною і поверхнею.
Посудомийна машина протікала, доходило до того , що заливало всю підлогу кухні, а уварочной панелі на ручці управління пальником середньої потужності при включенні не відключався електрозапалювання.
020811 приїхав "спеціаліст" і виніс вердикт, що ми погані господарі і залили жиром ручку управління !!! і що це не гарантійний випадок, цей ремонт був оплачений нами. Обурив той факт, що "майстер" демонтував варильну панель, духовку, а при відновленні навіть не зміг промазати силіконом робочу поверхню столу і вручений панелі, тепер стара замазка просто стирчить з під вінця вручений панелі, а у посудомийної машини взагалі не були знайдені причини протікання.
Історія четверта: 280811 я в черговий раз викликаю фахівця, для усунення протікання ППМ. Приїхав той же майстер і зі словами: "Тепер я знаю, що з нею може бути" !!! героїчно полагодив машину.
На сьогоднішній день нам ЗНОВУ потрібна допомога сервісної служби, т.к .:
По-перше: на тій же ручці управління пальником середньої потужності не відключається електрозапалювання. (Напевно панель не розрахована, щоб на ній готували в принципі)
По-друге: ППМ в черговий раз дала текти, з'явився звуковий і світловий сигнал, що не усувалися при натисканні будь-яких клавіш, довелося просто відключити від електромережі.
По-третє: мотор нашої витяжки витримує тільки близько 40 хвилин роботи, а потім починає "ревіти" так, що доводиться вимикати.
У підсумку: я не користуюся ППМ, витяжкою, канфоркой вручений плити, а при використанні духової шафи боюся злетіти на повітря
Гарантія закінчується в грудні, я в черговий раз чекаю приїзду фахівців, чи можу я зажадати не ремонту, а заміни техніки?
Відповідь юриста:
Привіт, так, ви маєте право відмовитися від договорів купівлі-продажу, для цього Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як довго продавець може ремонтувати посудомийну машину по гарантії?Як довести, що нестача товару з'явився до передачі його покупцеві?Як добитися від виробника меблів усунення проявилися недоліків?Що робити якщо при доставці була розбита варильна поверхня?Термін усунення недоліків у товарі згідно чинного законодавства?