Що робити якщо при доставці була розбита варильна поверхня?
Добрий день!
31 жовтня в магазині "Ельдорадо " ми придбали ряд побутової техніки з 7 позицій. Варильну панель довелося брати з вітрини, тому що на складі не було. Ми оглянули варильну панель на предмет зовнішніх пошкоджень. Підписали акт, що все ок. Варильну панель упакували в пухирчаста плівку. Ми були проти, просили упакувати в рідну коробку. Нам сказали, що коробки викидаються. 12 листопада біля нас була доставка всієї побутової техніки. Ми її не розпаковували, тому техніка великогабаритна: пральна машинка, холодильник, духова шафа, 2 телевізори
Нам молодий чоловік підсунув підписати папірець, що ми товар прийняли і що претензій до зовнішнього вигляду товару немає. Але сам при цьому не сказав, що товар треба розпаковувати. На наступній день при установці кухні виявилося, що на склокерамічною поверхні варильної панелі великий скол. Ми написали скаргу в магазин "Ельдорадо ", але нам відповіли відмовою, типу ви підписали документ. Що ми можемо зробити? Поміняти скло за свій рахунок варто так само як нова панель. Чи є якийсь документ, де йдеться про правильну упаковці легкобьющіхся предметів? Може так ми зможемо натиснути на магазин і нам або повернуть гроші, або поміняють товар
Рената
Відповідь юриста:
Привіт, Рената. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти, обміняти або усунути недоліки товару. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як добитися від виробника меблів замовленого кольору та комплектації?Як обміняти пральну машину, придбану за акції?Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?Продавець відмовляється міняти товар чи повертати гроші: що робити?Повернення побутової техніки в магазин