Як довести, що нестача товару з'явився до передачі його покупцеві?
Добрий день!
22 січня нами був куплений водонагрівач, ми оглянули його і підписали паспорт про відсутність видимих дефектів, товар залишили в магазині, щоб його забрав виконроб. 26 січня виконроб приїхав в магазин і зажадав відкритий упаковку, щоб знову оглянути нагрівач, йому спочатку відмовили, але потім відкрили упаковку. Він виявив невелику вм'ятину і відмовився забирати товар. Слідом приїхала я і дійсно виявила цю вм'ятину, яку чомусь ми не побачили відразу. Продавець відмовився повернути гроші, сказавши, що не брав товар на відповідальне зберігання, потім просто виніс його на вулицю, зі словами, це ваш товар - ви його купили. Мені довелося занурити його в машину і виїхати. Чи можна тепер повернути цей товар і як це зробити?
Тетяна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Тетяна. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти сплачені за товар або усунути недоліки товару, або обміняти його. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або - звертайтеся з позовною заявою до суду. Однак в суді вам доведеться доводити, що продавець передав вам водонагрівач вже з недоліком. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо продавець відмовляється замінити пошкоджену при доставці дет ...Як обміняти пральну машину, придбану за акції?Чи можна повернути бампер продавцеві, якщо він припустився помилки і продав ...Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?Що робити якщо при доставці була розбита варильна поверхня?