Звернення до суду з позовною заявою про захист прав споживача
Вітаю! У мене наступна сетуація.В вересні в інтернет магазині B я замовила куртку 46 розміру. У жовтні мені прислали куртку, але 42 розміру. Я зв'язалася з оператором інтернет магазину і повідомила про те, що вони переплутали розміри, до того ж в накладній було вказано правельний 46 розмір, а сам виріб 42 размера.Мне сказали оформити повернення, що я і зробила. Сплативши всі поштові витрати. Після чого знову зателефонувала в інтернет магазин з питанням: Хто компенсує мені поштові витрати. На що оператор порпросіла мене відправити відскановані поштові чеки по еллектронной поштою, що я робила неодноразово. Більше місяця періодично я дзвонила в магазин дізнаючись: Коли мені повернуть гроші? В результаті більше ніж через місяць мені перерахували гроші, крім поштових іздержек.На черговий мій дзвінок відповівши, що не компенсувати мені поштові іздержкі.Хотя вина в тому, що переплутали розмір повністю інтернет магазину. І я не повинна нести ніяких витрат пов'язаних з їх халатністю і неуважністю. Підкажіть будь ласка як і куди мені поскаржитися на цей інтернет магазин, що б вони мені компенсували рпочтовие витрати? Дякуємо.
Відповідь юриста:
Здрастуйте, так як магазин відмовляється відшкодовувати вам витрати - ви маєте право звернутися до суду з позовною заявою про захист прав споживача. Якщо вам необхідна допомога в складанні претензії, позовної заяви або або будь-якого іншого процесуального документа - запишіться на очну консультацію до наших фахівців.
Додаткові матеріали:
Оплата доставки товару прискореної поштою всупереч бажанням замовникаПовернення товару, придбаного в інтернет-магазині, поштоюПовернення грошей за куплений товар через інтернетНеякісна покупка через інтернет-магазин. Як повернути велосипед?Як обміняти або повернути гроші за неякісний електромобіль, придбаний в інт ...