Як обміняти або повернути гроші за неякісний електромобіль, придбаний в інтернет-магазині?
Здравствуйте. Вчора купили електромобіль в інтернет магазині. Кур'єр машинку не перевіряв при нас, так як вона була в розібраному вигляді. Після зборки й експлуатації ми зрозуміли що передні колеса вісімкою крутяться і кермо розхитаний по прямій вона не їде, а також через пластмасових коліс машина буксує на кожному дрібному камушке. Мені здається це не фабричне виробництво, а кустарна робота з Китаю. Під загальному ми покупкою не задоволені. Сьогодні дзвонила в інтернет магазин мені сказали 100% не повернуть гроші, але для пристойності віддадуть товар в с
Ірина
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ирина. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного інтернет-магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...Як повернути в магазин неякісну пральну машинку?