Повернути гроші за неякісно надану послугу лазерної епіляції
Добрий день. Придбала через інтернет 11/11/2011 (сайт Б) купони 5 шт. (4 з яких по 5 сеансів, а 1 купон на 1 сеанс) для дочки на послуги Елос-епіляції зі знижкою. 16/11/2011 скористалася частково по 1 сеансу по трьом купонами. Надана послуга була надана, прошу вибачення за тавтологію огидно: мало того, що салон, якщо його можна так назвати, працює з 10 записали на 9 я ще напередодні передзвонила і уточнила, сказали, що приймуть, а дочка трохи проїхала не у ту сторону і запізнилася на 30-40 хвилин, а й на краще, тому що чекати все одно довелося до 10. Ще й сама процедура тривала всього близько 30 хвилин, при цьому були оброблені 2 ноги, зона бікіні і верхня губа. Якби я не знала як це робиться в нормальних клініках, де за 30 хвилин тільки 1 ногу обробляють. 17112011 я написала електронкою на сайт відмова від даної послуги. До сих пір чіткої відповіді немає. Сьогодні тільки прислали, що у них там менеджер щось перевірив і скарг по даній акції немає і пропонують ще раз скористатися послугою, але я не хочу так як бачу що ефективного результату при такому відношенні не буде, а заплатила трохи більше 20000руб. немало все таки. Так ось питання: мої права і можливості щодо повернення грошей. Як це зробити швидше.
Відповідь юриста:
Здрастуйте, для відповіді на ваше запитання необхідно ознайомитися з публічним договором, згідно з яким ви набували купони. Однак, швидше за все претензії вам доведеться пред'являти салону, а не посередника.
Додаткові матеріали:
Невикористання акційного купона в зазначений термін і повернення грошових к ...Чи можна повернути вартість абонемента у фітнес-клубі, якщо не було ні одно ...Чи можна отримати компенсацію за помилково замовлену послугу від мобільного ...Що робити якщо мобільний оператор проводить нечесний конкурс?Як повернути кошти за невикористану послугу?