Купівля неякісного товару в інтернет-магазині

Добрий день.

7 серпня я через інтернет-магазин придбав неякісний товар (шафа) і хочу повернути гроші. В той же день я звернувся до виробника, пояснив суть проблеми, він погодився у мене забрати цей товар і повернути гроші 11 серпня. Проте, у мене є сумніви в тому, що компанія виконає свою обіцянку. Я в курсі того, що необхідно скласти претензію з посиланнями на закон про захист прав споживачів, яка повинна бути розглянута протягом десяти днів, і, в разі якщо вона не буде задоволена, звернутися в Росспоживнагляд.
Проблема в тому, що можливо виробник ТОВ є фіктивною компанією, і за адресою реєстрації нікого з її представників немає, щоб пред'явити претензію. Я чув, були такі випадки, коли покупці відправляли листи з повідомленням, але вони поверталися назад без відповіді. Припустимо, що якщо хто-небудь з працівників ТОВ прийме претензію, але поставить ліву підпис неіснуючого співробітника, чи буде дійсна, чи може співробітник зробити що-небудь для того, щоб зробити її недійсною?
Я попросив співробітницю відділу рекламацій вислати мені по електронній пошті свої реквізити для оформлення претензії, але вона відмовилася, пославшись на те, що у неї їх немає, а інша співробітниця, у якої вони є, на даний момент зайнята. Тоді я попросив вислати адресу організації і ім'я генерального директора, мені прийшов лист від Іванова Івана з неповним адресою без вказівки вулиці і квартирним будинком, де не зареєстрована жодна організація (я дивився по бізнес-довідника). ПІБ генерального директора було зазначено з маленькими буквами.
За базі ФНС, ТОВ зареєстровано за адресою фабрики, схоже, саме вона і займається виробництвом. Я бачив багато негативних відгуків про діяльність даної фабрики, покупцям привозили неякісний товар в неповній комплектації, відмовляючи усунути виявлені проблеми. Асортимент товару у них однаковий, як і його якість, і післяпродажне обслуговування, судячи з усього. ПІБ генерального директора я ще не пробивав, треба замовляти довідку з ЕГРЮЛ.
Також я звернув увагу на те, що адреса електронної пошти має вигляд @ yandex.ru, а номери телефонів стільникові.
Я так розумію, що звертатися в інстанції можна тільки за місцем реєстрації юридичної особи? ТОВ знаходиться в м Володимир.
Як краще пред'явити претензію, - приїхати в саму компанію, листом з повідомленням і описом, телеграмою?
В які ще інстанції крім Росспоживнагляду має сенс звернутися, якщо мені відмовлять у задоволенні претензії і не повернуть гроші (Адміністрація району /області, Прокуратура може бути УБЕЗ)? Чи тягне цю справу на кримінальну справу за статтею «Шахрайство»?
Як варто оформляти повернення грошей, якщо компанія все ж погодиться, і чи варто? На чеку вказана сума 10850 крб.- вартість шафи, на бланк-замовлення також є примітка з доставки: «Занесення. Ліфт. + 500 руб. »Крім того, була оплачена доставка за МКАД, сума ніде не фігурує, але на сторінці в інтернет магазині вказана ціна - 35 руб. за км. На яку вартість до повернення можна розраховувати?

Відповідь:
Претензію фірмі слід відправити поштою листом з повідомленням і описом. При врученні кореспонденції спрямованої на ім'я юридичної особи, перевіряються повноваження співробітника її отримує, які оформляються довіреністю.
Оскільки був проданий неякісний товар, Ви як, споживач у разі виявлення в товарі недоліків, якщо вони не були застережені продавцем, вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми. При цьому Ви маєте право вимагати також повного відшкодування збитків, заподіяних внаслідок продажу товару неналежної якості, тобто витрат які були понесені Вами в зв'язку з покупкою (доставка, занесення в квартиру). За прострочення виконання вимог споживача Законом встановлено неустойку в розмірі 1 відсотка від ціни товару за кожний день прострочення.
Якщо у Вас ще залишилися питання, зв'яжіться з нами по телефону.

 

Додаткові матеріали:

  • Термін повернення коштів при розірванні договору купівлі-продажу
  • Технічно складний товар
  • Повернення грошей за куплений товар через інтернет
  • Як скласти претензію до магазину, який не бажати повертати гроші за товар?
  • Чи можна повернути гроші за телефон неналежної якості, придбаний через інте ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ