Купівля неякісного товару в інтернет-магазині
Добрий день.
7 серпня я через інтернет-магазин придбав неякісний товар (шафа) і хочу повернути гроші. В той же день я звернувся до виробника, пояснив суть проблеми, він погодився у мене забрати цей товар і повернути гроші 11 серпня. Проте, у мене є сумніви в тому, що компанія виконає свою обіцянку. Я в курсі того, що необхідно скласти претензію з посиланнями на закон про захист прав споживачів, яка повинна бути розглянута протягом десяти днів, і, в разі якщо вона не буде задоволена, звернутися в Росспоживнагляд.
Проблема в тому, що можливо виробник ТОВ є фіктивною компанією, і за адресою реєстрації нікого з її представників немає, щоб пред'явити претензію. Я чув, були такі випадки, коли покупці відправляли листи з повідомленням, але вони поверталися назад без відповіді. Припустимо, що якщо хто-небудь з працівників ТОВ прийме претензію, але поставить ліву підпис неіснуючого співробітника, чи буде дійсна, чи може співробітник зробити що-небудь для того, щоб зробити її недійсною?
Я попросив співробітницю відділу рекламацій вислати мені по електронній пошті свої реквізити для оформлення претензії, але вона відмовилася, пославшись на те, що у неї їх немає, а інша співробітниця, у якої вони є, на даний момент зайнята. Тоді я попросив вислати адресу організації і ім'я генерального директора, мені прийшов лист від Іванова Івана з неповним адресою без вказівки вулиці і квартирним будинком, де не зареєстрована жодна організація (я дивився по бізнес-довідника). ПІБ генерального директора було зазначено з маленькими буквами.
За базі ФНС, ТОВ зареєстровано за адресою фабрики, схоже, саме вона і займається виробництвом. Я бачив багато негативних відгуків про діяльність даної фабрики, покупцям привозили неякісний товар в неповній комплектації, відмовляючи усунути виявлені проблеми. Асортимент товару у них однаковий, як і його якість, і післяпродажне обслуговування, судячи з усього. ПІБ генерального директора я ще не пробивав, треба замовляти довідку з ЕГРЮЛ.
Також я звернув увагу на те, що адреса електронної пошти має вигляд @ yandex.ru, а номери телефонів стільникові.
Я так розумію, що звертатися в інстанції можна тільки за місцем реєстрації юридичної особи? ТОВ знаходиться в м Володимир.
Як краще пред'явити претензію, - приїхати в саму компанію, листом з повідомленням і описом, телеграмою?
В які ще інстанції крім Росспоживнагляду має сенс звернутися, якщо мені відмовлять у задоволенні претензії і не повернуть гроші (Адміністрація району /області, Прокуратура може бути УБЕЗ)? Чи тягне цю справу на кримінальну справу за статтею «Шахрайство»?
Як варто оформляти повернення грошей, якщо компанія все ж погодиться, і чи варто? На чеку вказана сума 10850 крб.- вартість шафи, на бланк-замовлення також є примітка з доставки: «Занесення. Ліфт. + 500 руб. »Крім того, була оплачена доставка за МКАД, сума ніде не фігурує, але на сторінці в інтернет магазині вказана ціна - 35 руб. за км. На яку вартість до повернення можна розраховувати?
Відповідь:
Претензію фірмі слід відправити поштою листом з повідомленням і описом. При врученні кореспонденції спрямованої на ім'я юридичної особи, перевіряються повноваження співробітника її отримує, які оформляються довіреністю.
Оскільки був проданий неякісний товар, Ви як, споживач у разі виявлення в товарі недоліків, якщо вони не були застережені продавцем, вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми. При цьому Ви маєте право вимагати також повного відшкодування збитків, заподіяних внаслідок продажу товару неналежної якості, тобто витрат які були понесені Вами в зв'язку з покупкою (доставка, занесення в квартиру). За прострочення виконання вимог споживача Законом встановлено неустойку в розмірі 1 відсотка від ціни товару за кожний день прострочення.
Якщо у Вас ще залишилися питання, зв'яжіться з нами по телефону.
Додаткові матеріали:
Термін повернення коштів при розірванні договору купівлі-продажуТехнічно складний товарПовернення грошей за куплений товар через інтернетЯк скласти претензію до магазину, який не бажати повертати гроші за товар?Чи можна повернути гроші за телефон неналежної якості, придбаний через інте ...