Чи можна повернути гроші за телефон неналежної якості, придбаний через інтернет?
Добрий день.
купив моб. телефон 23.12.2010 в інтернет-магазині. при отриманні зробив швидку перевірку та тел. працював. 09.01.2011 подарував телефон і почав настроювати. телефон завис і не реагував ні на які дії. 12.01.2011 відвіз телефон по гарантійному талоні. Вчора, 18.01.2011 отримав відповідь, що апарат підлягає заміні на новий. в наявності, на даний момент, немає, очікується в найближчому часі. на питання чи можна отримати гроші відповіли, що в накладній при покупці телефону вказано, що "споживач має право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару на протязі - семи днів"
і термін пройшов ще до нового року і тепер треба чекати коли у продавця буде нова партія телефонів і отримати новий апарат
чи можу я як небудь наполягати на поверненні грошей, чи потрібно писати якісь претезіі або змиритися дочекатися нового телефону і потім самому його продавати? заранее спасибо.
Андрій
Відповідь юриста:
Привіт Андрій. Згідно зі ст. 18 п.1 закону «Про захист прав споживачів» ви маєте право вимагати на вибір:
- Заміни на товар цієї ж марки (цієї ж моделі і (або) артикула);
- Заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- Пропорційного зменшення ціни;
- Негайного безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою;
- Відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми. На вимогу продавця та за його рахунок споживач повинен повернути товар з недоліками.
Таким чином обгрунтування продавця неправомірні і вам необхідно направити претензію на його адресу. Якщо ваші вимоги не будуть задоволені - можливе продовження вирішення конфлікту в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Як повернути товар неналежної якості у магазина і не платити за обмін?Що робити якщо термін ремонту, передбачений ЗоЗПП, вже пройшов?Обман продавцем покупця, шляхом проведення ремонту товаруОбман продавцем покупця, шляхом проведення ремонту товаруПовернути кошти за договором купівлі-продажу телефону