Як скласти претензію до магазину, який не бажати повертати гроші за товар?
10.11.10 мною була придбана yota modem для виходу в інтернет. При покупці на касі, продавцем було обумовлено, що при неможливості зловити мережу, можливо буде здати товар і отримати гроші протягом 14 днів. Сьогодні рівно 8 день, я прийшла в магазин, де набувала товар із чеком. У поверне мені було відмовлено з причини того що закінчився термін (який на даний товар 7 днів!). У претензійний відділ я зверталася, залишила скаргу на продавця. Хочу скласти грамотну претензію в юридичний відділ, тому гроші мені повернути відмовляються
Ельміра
Відповідь юриста:
Привіт, Ельміра. Якщо б ви купували зазначений товар дистанційно, то термін повернення був би 7 днів. У сформованій ситуації Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші. При складанні претензії керуйтеся ст. 18-25 Закону Про захист прав споживачів. Наші фахівці допоможуть вам з складанням необхідних процесуальних документів та представлять ваші інтереси в суді, якщо продавець відмовиться виконати ваші вимоги.
Додаткові матеріали:
Як повернути в магазин сукню, якщо продавець стверджує, що воно вже ношені?Що робити, якщо компанія не обмінює вбудовану техніку неналежної якості?Як повернути в магазин неякісну пральну машинку?Як повернути гроші за модем бездротового зв'язку, якщо не влаштовує якість ...Як повернути гроші за чоботи, які продавець відмовляється прийняти назад?