Неякісно виконана меблі на замовлення і неможливість пред'явити претензію.

я замовив у представника мурманської меблевої фабрики кухню, дата прийняття замовлення 20 червня, призначена ним дата виконання 4іюля. Кухня привезена і зібрана, гроші їм передані в процесі складання. У результаті - замість замовленої круглого кута мийки прямий кут, дверцята верхнього шафи не закриває всю поверхню - щілина, на нижній двері бульбашки. На обличчя недоробки, плюс не можу пред'явити претензії - вони поїхали в Туапсе, обіцяють приїхати 24-25 липня і почати усувати недоробки. Чи можу я за законом вважати договір не виконаним і просити повернути гроші?


Ілля

Відповідь юриста:

Привіт, Ілля. У статті 20 закону "Про захист прав споживачів" сказано, про те, що якщо в квитанції не був зазначений строк усунення недоліків товару, то він не може перевищувати 45 днів. Якщо ж і в цей термін ваша меблі не буде у відповідному вимогам стані - ви вправі вимагати гроші назад, а також можете скористатися правом на неустойку. Наші фахівці допоможуть вам в цьому питанні.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити, якщо доставлена меблі не укомплектована і фірма не поспішає усув ...
  • Чи можна обміняти диван, який не придатний для експлуатації?
  • Фірма не бажає усувати власні недоліки при вимірі вікон: що робити?
  • Чи має покупець право на неустойку у зв'язку з простроченням виконання зам ...
  • Як пред'явити вимогу про неустойку за прострочення при виготовленні замовл ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ