Чи має покупець право на неустойку у зв'язку з простроченням виконання замовленої меблів?
Добрий час доби! Допоможіть нам будь ласка розібратися в наших правах споживача. Ми придбали диван в магазині. Доставили нам його за договором в строк (протягом 20 днів), але не з тим кольором чохла. Правильний чохол зобов'язалися привести в течії 10 днів. Але пройшло вже близько 3-х тижнів, а чохла все немає. Ми написали претензію про виплату неустойки за прострочені дні з моменту доставки. Зараз наша претензія начебто розглядається у них в юридичному відділі. Хотілося б бути підстрахуватися нашими правами. Чи маємо ми право на цю виплату неустойки? Підкажіть будь ласка. І якою статтею якщо що захищатися? Заздалегідь величезне спасибі!
Анастасія
Відповідь юриста:
Привіт, Анастасія. Дії співробітників організації порушують Закон «Про захист прав споживачів». Вам необхідно звернеться до керівництва фірми з претензією (у письмовій формі), з вимогами (повернути гроші, виконати замовлення із зниженням вартості за прострочення). Ви її можете надіслати рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на компанію до суду. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе. У статті 20 закону "Про захист прав споживачів" сказано, про те, що якщо в квитанції не був зазначений строк усунення недоліків товару, то він не може перевищувати 45 днів. Якщо ж і в цей термін ваша меблі не буде у відповідному вимогам стані - ви вправі вимагати гроші назад, а також можете скористатися правом на неустойку.
Додаткові матеріали:
Чи можна обміняти диван, який не придатний для експлуатації?Фірма не бажає усувати власні недоліки при вимірі вікон: що робити?Як прискорити доставку замовленої меблів, якщо продавець увесь час її відла ...Що робити якщо компанія в односторонньому порядку перенесла поставку товару ...Що має право вимагати споживач при порушенні термінів виготовлення меблів?