Як пред'явити вимогу про неустойку за прострочення при виготовленні замовлення?
Здравствуйте. Моє питання:
Замовили двері в фірмі ALDO. Отримали замовлення.
1. Двері пофарбовані в інший колір. З цим фірма погодилася. Замовлення забирає на перекраску.Но в зв'язку з цим виникне прострочення у виготовленні замовлення, як пред'явити неустойку?
2. При отриманні замовлення з'ясувалося, що елементи, заявлені в договорі як облицьовані шпоною, на нашу думку облицьовані штучної плівкою, з нанесеним на неї малюнком - принтом. Шпон - тонкий зріз натуральної деревини. При укладенні договору зразок шпони нам не був показаний. Ні в одному салоні фірми зразків "шпони" немає. Що ми можемо вимагати від виготовлювача в даному випадку?
Олена
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олена. 1. Ви отримали замовлені двері в термін, але виявили невідповідність замовленому кольором. Після ви пред'явили претензію фірмі про негайне безоплатне усунення недоліків товару і вони зобов'язалися усунути недолік. У статті 20 Закону "Про захист прав споживачів" сказано, про те, що якщо в квитанції не був зазначений строк усунення недоліків товару, то він не може перевищувати 45 днів. Якщо ж і в цей термін ваша меблі не буде у відповідному вимогам стані - ви вправі вимагати гроші назад, а також можете скористатися правом на неустойку в розмірі 3% за кожен день прострочення.
2. Якщо ви сумніваєтеся в якості матеріалу, з якого виготовлені двері, то вирішити дане питання можна шляхом проведення експертизи.
Для отримання більш детальної консультації щодо порядку ваших дій, вам необхідно записатися на консультацію до юриста.
Додаткові матеріали:
Неякісно виконана меблі на замовлення і неможливість пред'явити претензію.Що робити, якщо доставлена меблі не укомплектована і фірма не поспішає усув ...Які компенсації покладені при доставці меблів з простроченням?Фірма не бажає усувати власні недоліки при вимірі вікон: що робити?Чи має покупець право на неустойку у зв'язку з простроченням виконання зам ...