Як обміняти в магазині КПК, не відповідний запитам покупця, якщо адміністрація вказує на пошкодження товару.
Я купив КПК, ціна 15000р покористувавшись 22 - денного, зрозумів що він не відповідає моїм запитам, (при покупці консультанти мене запевнили що операційна система пристрою підтримує певний вид GPS навігації власне для чого він був мені і потрібен) на 3-й день я приніс апарат в магазин що б обміняти на інший або здати його, на що мені зам. директора сказав що на панеле з'явилися мікро подряпини і прийняти назад вони його не можуть, і обміняти на іншу модель теж! Що я зможу зробити? чи зможу я повернути собі гроші?
Ігор
Відповідь юриста:
Привіт Ігор. Якщо директор магазину відмовляється обміняти товар або повернути гроші, сплачені за нього, посилаючись на експлуатаційні пошкодження і ви з цим не згодні, то вам залишається тільки звернутися в суд. Для чого спочатку доведеться за свій рахунок провести експертизу купленого КПК. Такі справи в суді не рідкість і наші співробітники постараються надати вам всіляку правову допомогу.
Додаткові матеріали:
Як повернути або обміняти несправний технічно складний товар, куплений в ін ...Як повернути в магазин сукню, якщо продавець стверджує, що воно вже ношені?Чи можна повернути несправний товар у магазин не чекаючи проведення експерт ...Чи можна повернути продавцеві промоклий від дощу взуття і зажадати повернен ...Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?