Як обміняти в магазині КПК, не відповідний запитам покупця, якщо адміністрація вказує на пошкодження товару.

Я купив КПК, ціна 15000р покористувавшись 22 - денного, зрозумів що він не відповідає моїм запитам, (при покупці консультанти мене запевнили що операційна система пристрою підтримує певний вид GPS навігації власне для чого він був мені і потрібен) на 3-й день я приніс апарат в магазин що б обміняти на інший або здати його, на що мені зам. директора сказав що на панеле з'явилися мікро подряпини і прийняти назад вони його не можуть, і обміняти на іншу модель теж! Що я зможу зробити? чи зможу я повернути собі гроші?


Ігор

Відповідь юриста:

Привіт Ігор. Якщо директор магазину відмовляється обміняти товар або повернути гроші, сплачені за нього, посилаючись на експлуатаційні пошкодження і ви з цим не згодні, то вам залишається тільки звернутися в суд. Для чого спочатку доведеться за свій рахунок провести експертизу купленого КПК. Такі справи в суді не рідкість і наші співробітники постараються надати вам всіляку правову допомогу.

 

Додаткові матеріали:

  • Як повернути або обміняти несправний технічно складний товар, куплений в ін ...
  • Як повернути в магазин сукню, якщо продавець стверджує, що воно вже ношені?
  • Чи можна повернути несправний товар у магазин не чекаючи проведення експерт ...
  • Чи можна повернути продавцеві промоклий від дощу взуття і зажадати повернен ...
  • Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ