Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?
25 березня 2011 придбала в магазині економ-класу весняну взуття (чоботи). Сьогодні, 5 квітня 2011 р., одягнувши їх вдруге, зламався каблук.я понесла чоботи в цей магазин, хотіла отримати назад гроші за даний товар.у мене запитали , чи говорили мені при покупці про гарантію? а мені нічого про це не говорілі.на що вони відповіли, що гарантію вони не предоставляют.на прохання запросити адміністратора мені відповіли що в даний момент його немає на робочому місці і буде тільки через день.подскажіте будь ласка, як поступити в ситуації, що виникла і чи можливо, посилаючись на закон з прав споживача, обміняти товар на який-небудь інший, або ж повернути гроші назад?
анастасия
Відповідь юриста:
Привіт, Анастасія. У даному випадку продавець грубо порушує ваші права, Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти або обміняти неякісний товар. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Чи можна повернути продавцеві промоклий від дощу взуття і зажадати повернен ...Що робити якщо продавець відмовляється повертати кошти за неякісний товар?Чи може продавець відмовити покупцеві в поверненні грошей за несправний тов ...Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіЗахист прав споживача при поверненні неякісного товару