Чи можна повернути продавцеві промоклий від дощу взуття і зажадати повернення грошей?
23 січня 2011 гола в магазині "Паяна взуття " мною придбані чоботи, в той же день довелося їх повернути, оскільки вони промоклі.В магазині обміняти або повернути гроші відмовилися, сказали, що тільки на експертизу Потім подзвонив експерт і сказав що ніяких пошкоджень немає, хоча при прийманні в магазині Паяна взуття "продавець написала в моїй заяві, що чоботи мокрі всередині Потім був дзвінок з магазину " Паяна взуття ", було сказано щоб я забрала ці чоботи назад, вони ні чим допомогти не можуть, поки я їх не забрала.Помогіте ласка.
Лара
Відповідь юриста:
Привіт, Лара. Якщо немає ознак фабричного браку - відклеювання підошви, тріщин на ній або щілин по периметру кріплення підошви, - промокаемость взуття не вважається дефектом і не є підставою для її повернення продавцю. Повністю непромокальністю тільки гумове взуття.
Додаткові матеріали:
Як повернути продавцеві неякісну взуття і отримати гроші назад?Чи можна повернути дитячі чобітки, промоклі в дощову погоду?Як повернути кошти за неякісну взуття?Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?Необхідність проведення профілактики нової пари взуття