Як повернути в магазин сукню, якщо продавець стверджує, що воно вже ношені?

Добрий день!
Ситуація: вчетверг, 11.11.10г. в магазині Оджи було куплено сукню, на наступний день намагалася його повернути або обміняти на зовсім іншу модель.Сотруднікі магазину відмовляються це робити, аргументуючи що воно носіння, так як через короткий час (приблизно годину) я була в ньому ще раз це магазіне.На обьяснение що його я не носила, а спустилася в магазин в ньому бо працюю поруч і ще раз міряла його, всерівно наполягають що воно тепер носіння, так мінімум були "ними " в їх магазині в ньому зафіксована.

Наталя

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Наталя. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно вказати, що товар не підійшов вам і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або обміняти товар. При складанні претензії керуйтеся ст. 18-25 Закону Про захист прав споживачів. Наші фахівці допоможуть вам з складанням необхідних процесуальних документів та представлять ваші інтереси в суді, якщо продавець відмовиться виконати ваші вимоги.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути гроші за договором купівлі-продажу меблів, якщо товар з ...
  • Як скласти претензію до магазину, який не бажати повертати гроші за товар?
  • Що робити, якщо компанія не обмінює вбудовану техніку неналежної якості?
  • Чи можна повернути в магазин диктофон який не відповідає необхідним характе ...
  • Як повернути гроші за модем бездротового зв'язку, якщо не влаштовує якість ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ