Як повернути або обміняти несправний технічно складний товар, куплений в інтернет-мангазіне?
Добрий день! у мене таке питання. Я вчора в інтернет магазині купила плеєр, сьогодні мені його доставив кур'єр. Я перевірила, але так як він був порожній, я не могла перевірити його до кінця. Завантажила одну мелодію, а от щоб її прослухати, кнопка для відкриття файлу практично не працює. Вона спрацьовує при 10-15 спробі. Я подзвонила в магазин і попросила повернути гроші. Мені відмовили, сказавши, що це технічно складний товар і поверненню без експертизи не підлягає. Тобто потрібно його везти на експертизу і тільки там встановлять справність апарат
Тетяна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Тетяна. Співробітники магазину праві. Повернути технічно складний товар можна лише в разі його несправності, однак спочатку продавець повинен провести експертизу причини несправності товару. Однак ваші дії з обміну або поверненню несправного товару повинні початися з направлення на адресу інтернет-магазину претензії. Якщо магазин знаходиться у вашому місті, то складіть два примірники претензії. Один вручите представнику магазина, а на другому попросіть розписатися з відміткою про отримання претензії. Якщо магазин знаходиться в іншому місті: направте претензію поштою, рекомендованим листом з повідомленням. Подавши претензію, ви документально підтвердите дату звернення до магазину з несправним товаром. Якщо ж магазин відмовиться повернути вам кошти або обміняти товар після проведення експертизи, наша компанія допоможе вам захистити свої права в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Обмін непродовольчого товару належної якостіЯк повернути в магазин неякісну пральну машинку?Чи можна повернути не підійшли за характеристиками навушники в магазин?Чи можна повернути несправний товар у магазин не чекаючи проведення експерт ...Як довести, що нестача товару з'явився до передачі його покупцеві?