Як повернути річну "скриплячу" взуття по закінченні тридцятиденного гарантійного терміну.
Більше місяця тому придбала жіночі літні туфлі, і не одягала іх.На днями стала їх розношувати в квартирі і з'ясувалося, що вони голосно скріпят.Магазін відмовляється приймати як заява так і взуття, пропонуючи звернеться в претензійний відділ, розташований в іншому місці, який є самостійної організацій з відмінним від фірми продавця названіем.Пока мені не зовсім ясно, на якій підставі я можу залишати їм туфлі на експертизу, - договору про співпрацю мені не пред'явілі.Подскажіте, каки е повинні бути мої дії? Спасибі
Надія
Відповідь юриста:
Привіт, Надія. Гарантія на сезонне взуття, у вашому випадку - річну, згідно Закону про захист прав споживачів дійсна протягом усього сезону. Літній сезон, з "взуттєвий" точки зору, починається 1 травня і закінчується 1 вересня. Прийняти взуття на експертизу у вас повинен той магазин, який вам її продав. Якщо ж адміністрація вам відмовила, то ви можете написати претензію в двох примірниках, на одному з яких співробітники магазина повинні залишити підпис про прийняття вашої претензії. Якщо ж цей крок також залишиться непоміченим, довести свою правоту ви можете в суді. Наші співробітники проведуть з вами докладну консультацію і можуть стати вашими законними представниками, що в значній мірі прискорить судовий процес.
Додаткові матеріали:
Як повернути гроші за взуття не належної якості.Як повернути кошти за босоніжки, не прослужили сезон?Чи звільняються споживачі від обов'язку сплати державного мита?Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіНеобхідність проведення профілактики нової пари взуття