Як повернути кошти за босоніжки, не прослужили сезон?
Добрий день питання: 4мая 2010р. в Центр Взуття придбала басаножкі, природно в зв'язку з погодними умовами почала носити басаножкі не в травні. паплюжила їх не дуже багато, 21 червня, у мене зламалися басаножкі, прийшовши в магазин мені сказали, що мовляв гарантія на ваші басаножкі з 1 травня - 30 днів і повернення грошей проводитися не буде. Розкажіть тоді чому, не важливо кому, повернули грошові кошти за зламані басаножкі в кінці червня, які купили 1 травня 2010 року. У кожного магазину свої порядки чи що??? Закони для всіх однакові? Заранее спасибо.
Світлана
Відповідь юриста:
Привіт, Світлана. Згідно з чинним законодавством, гарантія на сезонне взуття поширюється на весь сезон і починається з настанням такого сезону. Тому вам необхідно написати на адресу магазину претензію. Якщо ж магазин не справить обмін, або не поверне гроші за босоніжки - можна вирішити питання в судовому порядку. Наші фахівці можуть надати вам правову підтримку в цьому питанні.
Додаткові матеріали:
Як повернути річну "скриплячу" взуття по закінченні тридцятиденного гаран ...Як обміняти в магазині неякісні босоніжки, якщо зламалася застібка, яка є ф ...Як повернути гроші за взуття не належної якості.Що робити, якщо в куплених босоніжках незручно ходити, а магазин відмовляєт ...Як повернути гроші за чоботи, які продавець відмовляється прийняти назад?