Як повернути гроші за взуття не належної якості.
09.05.2010 р. я купила взуття в магазині. я одягла взуття і виявилося, що взуття бракована, ходити в ній абсолютно неможливо, тому що пряжки впираються в пальці і заподіюють жахливий біль. На вулицю в ній я не виходила. Увечері того ж дня я понесла взуття в магазин в повній впевненості, що її візьмуть назад і повернуть мені гроші, так як гарантійний термін на нове взуття діяв протягом 30 днів.
Надія
Відповідь юриста:
Привіт, Надія. Згідно з чинним законодавством, гарантія на сезонне взуття поширюється на весь сезон і починається з настанням такого сезону. Тому вам необхідно написати на адресу магазину претензію. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. Претензію потрібно скласти в письмовій формі, на ім'я директора даного магазину, в дух примірниках. Ви можете вручити претензію особисто, або вислати поштою рекомендованим листом з повідомленням. При вручення претензії особисто, на другому примірнику претензії керівництво магазину повинна розписатися в одержанні документа. Якщо ж магазин не справить обмін, або не поверне гроші за взуття - можна вирішити питання в судовому порядку. Наші фахівці можуть надати вам правову підтримку в цьому питанні.
Додаткові матеріали:
Обмін непродовольчого товару належної якостіЯк повернути або обміняти неякісний каркасний басейн?Як повернути кошти за босоніжки, не прослужили сезон?Як повернути в магазин незручні туфлі, які були взуті один раз?Як повернути гроші за чоботи, які продавець відмовляється прийняти назад?