Що робити у випадку прострочення продавця поставки товару покупцеві?
26 травня я замовила в організації будівельної організації виготовлення та доставку металевого блок-контейнера. При оформленні договору представник організації заявив мені термін виготовлення виробу - 10-14 днів. При оформленні рахунку та специфікації мені повідомили наступну схему оплати: що 50стоімості оплачується в день оформлення рахунку, решта 50стоімості оплачується за фактом доставки мені блок-контейнера. Відповідно, я оформила рахунок і оплатила 50общей вартості блок-контейнера. У специфікації до рахунку мені вказали дату доставки 12-13 червня. Однак ці терміни не дотримані даною організацією і незважаючи на те, що в даний момент вже 21 червня, організація не поспішає поставляти мені дану продукцію, мотивуючи це тим, що у них велика завантаженість і, відповідно багато затримок. Вони навіть не позначають мені якусь дату, до якої вони зможуть виконати свої зобов'язання, незважаючи на мої, майже щоденні тілі
Олена
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олена. Дії співробітників організації порушують Закон «Про захист прав споживачів». Вам необхідно звернеться до керівництва фірми з претензією (у письмовій формі), з вимогами (повернути гроші, виконати замовлення із зниженням вартості за прострочення). Ви її можете надіслати рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на організації до суду. Рішення суду зобов'яже компанію виконати обов'язок по доставці або повернути вам гроші. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.
Додаткові матеріали:
Замовлена меблі була доставлена із запізненням і в бракований вигляді, як д ...Що робити, якщо доставлена меблі не укомплектована і фірма не поспішає усув ...Як прискорити доставку замовленої меблів, якщо продавець увесь час її відла ...Що робити якщо компанія в односторонньому порядку перенесла поставку товару ...Які дії необхідно зробити для примусу компанії до виконання обов'язків за ...