Як прискорити доставку замовленої меблів, якщо продавець увесь час її відлагоджує?
Добрий день! Закакзалі в компанії "Столпліт" кухня 6 листопада 2010 року (договір Щ 10838), оплатили 100% -70500 рублів. Доставка була призначених на 17 листопада 2010 року, потім з різних причин (не справляється виробництво, неповна комплектація і т.д.) переносилася на 26 листопада, 1 грудня, 10 грудня і нарешті 14 грудня. Сьогодні подзвонив водій і сказав, що кухню може привезти лише частинами-ні всіх елементів на складі, руки опустилися. Керівництва телефонів немає, відповідають або секретар або довідкова і говорять "А ми причому? я водій, я секретар, довідкова". Кухня нам підходить і потрібна, як вплинути, щоб її всетаки доставили?
Микола
Відповідь юриста:
Привіт Микола. Дії співробітників організації порушують Закон «Про захист прав споживачів». Вам необхідно звернеться до керівництва фірми з претензією (у письмовій формі), з вимогами (повернути гроші, виконати замовлення із зниженням вартості за прострочення або з вимогами про неустойку за прострочення). Претензію ви можете надіслати рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на організації до суду. Рішення суду зобов'яже компанію виконати обов'язок по доставці або повернути вам гроші + стягнення неустойки за договором. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо компанія в односторонньому порядку перенесла поставку товару ...Що має право вимагати споживач при порушенні термінів виготовлення меблів?Які дії необхідно зробити для примусу компанії до виконання обов'язків за ...Чи можна повернути неякісний телефон і зажадати повернути гроші?Чи можна повернути весь меблевий гарнітур при неналежному якості одного пре ...