Які дії необхідно зробити для примусу компанії до виконання обов'язків за договором?
Привіт мною була куплена кухня в м-ні, зборка була призначена на 23.01.11г. збірка не була завершена до кінця великий скол на стільниці, і зламана кутова планка кутового шафи. Від менеджерів ніякої інф-ії добитися не можна. Я замовила іншу стільницю заплативши гроші мені її не привезли сьогодні 26.01.11г. До отд.доставкі, гарантії додзвонитися неможливо. Т.к у мене дитина грудного віку, я не можу повноцінно користуватися кухнею (газова плита не підключена, пральна і посудомийна машини). Як мені бути?
Тетяна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Тетяна. Дії співробітників організації порушують Закон «Про захист прав споживачів». Вам необхідно звернеться до керівництва фірми з претензією (у письмовій формі), з вимогами (повернути гроші, виконати замовлення із зниженням вартості за прострочення, виплатити неустойку, обміняти товар). Яка дія ви б не вибрали в будь-якому випадку за прострочення виконання вашої вимоги ви можете стягнути неустойку, згідно ЗоЗПП. Надіслати претензію можна рекомендованим листом з повідомленням поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на компанію до суду. Рішення суду зобов'яже компанію виконати ваші вимоги. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.
Додаткові матеріали:
Як прискорити доставку замовленої меблів, якщо продавець увесь час її відла ...Що робити якщо компанія в односторонньому порядку перенесла поставку товару ...Як зобов'язати компанію безоплатно усунути недоліки в виконаній роботі?Що має право вимагати споживач при порушенні термінів виготовлення меблів?Чи можна повернути неякісний телефон і зажадати повернути гроші?