Що робити якщо замість експертизи телефон відправили в ремонт без згоди і повідомлення його власника?

У московському філії торгової мережі моб.оп.пріобретен телефон вартістю 8000 р. За фактом продажу маю касовий чек. У цей же день телефон перестав працювати, на наступний день намагався повернути його продавцю. Вони взяли телефон на перевірку якості, видавши мені соответсвующую квитанцію. По закінченню встановленого строку телефон не повертають, мотивуючи це тим, що він в ремонті, а термін закінчення ремонту настане ще через 20 днів. Згоди на ремонт я не давав і хотів би отримати взамін новий телефон, або назад гроші. Які мої подальші дії?


Григорій

Відповідь юриста:


Привіт, Григорій. У разі продажу товару неналежної якості право вибору виду вимог, які відповідно до ст. 503 ГК РФ і п. 1 ст. 18 Закону Російської Федерації "Про захист прав споживачів" можуть бути пред'явлені до продавця при продажу товару неналежної якості, якщо його недоліки не були застережені продавцем, належить споживачу. Споживач має право вимагати обміняти товар або відмовитися від договору купівлі-продажу, і вимагати повернення сплаченої грошової суми незалежно від того, наскільки істотними були відступи від вимог до якості товару, встановлених у ст. 4 Закону Російської Федерації "Про захист прав споживачів", за винятком дорогих або технічно складних товарів, заміна яких можлива лише за умови істотного порушення їх якості (Постанова Пленуму Верховного Суду РФ «Про практику розгляду судами справ про захист прав споживачів» від 29.09.2004 N 7
Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. В претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. Якщо після цього магазин не захоче вирішувати питання мирно, наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку. Пам'ятайте, що всі судові витрати та кошти на представництво адвоката будуть витребувані з відповідача.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути несправний телефон, якщо він зламався на 4-й день після ...
  • Як повернути мобільний телефон, якщо він в гарантійному ремонті вже 4-й раз ...
  • Як домогтися від продавця повернення грошей за мобільний телефон, який побу ...
  • Як поступити в разі придбання технічно складного товару неналежної якості?
  • Чи можна повернути гроші за телефон неналежної якості, придбаний через інте ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ