Як домогтися від продавця повернення грошей за мобільний телефон, який побував у гарантійному ремонті більше 3 разів?

здрастуйте, рік тому купила телефон в с, через 3 дні став глючити, взяли в ремонт, через 9 місяців знову така ж ситуація, повернули, і через місяць після другого ремонту він знову став глючити, відремонтувати відмовилися, посилаючись на те що гарантійний термін закінчено і безкоштовно вони його не відремонтують, але консультант сказав після останнього ремонту, що гарантія продовжена автоматично ще на год. хочу здати телефон і повернути свої гроші але вони відмовляються. Що мені робити в такій ситуації?

ольга

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Ольга. Гарантія продовжується на термін, який мобільний телефон знаходився в ремонті. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити, якщо компанія-виробник меблів не виконала замовлення в установле ...
  • Як повернути в магазин неякісну пральну машинку?
  • Як домогтися обміну фотоапарата, що знаходиться на гарантійному терміні?
  • Що робити, якщо фотоапарат був у гарантійному ремонті вже два рази?
  • Чи правомірні дії продавця мобільного телефону при проведенні 4 ремонтів?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ