Як домогтися від продавця повернення грошей за мобільний телефон, який побував у гарантійному ремонті більше 3 разів?
здрастуйте, рік тому купила телефон в с, через 3 дні став глючити, взяли в ремонт, через 9 місяців знову така ж ситуація, повернули, і через місяць після другого ремонту він знову став глючити, відремонтувати відмовилися, посилаючись на те що гарантійний термін закінчено і безкоштовно вони його не відремонтують, але консультант сказав після останнього ремонту, що гарантія продовжена автоматично ще на год. хочу здати телефон і повернути свої гроші але вони відмовляються. Що мені робити в такій ситуації?
ольга
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ольга. Гарантія продовжується на термін, який мобільний телефон знаходився в ремонті. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Що робити, якщо компанія-виробник меблів не виконала замовлення в установле ...Як повернути в магазин неякісну пральну машинку?Як домогтися обміну фотоапарата, що знаходиться на гарантійному терміні?Що робити, якщо фотоапарат був у гарантійному ремонті вже два рази?Чи правомірні дії продавця мобільного телефону при проведенні 4 ремонтів?