Чи можна повернути несправний телефон, якщо він зламався на 4-й день після покупки?
Здрастуйте!
купила телефон в магазині, а він через 4дня зламався. Просто сам вимкнувся і тепер не подає жодних ознак життя. За формами прочитала що вони беруть телефони на експертизу і в підсумку повертають чеез 3 місяці телефон після ремонту. Питання: чи можу я повернути гроші за товар неналежної якості? або обміняти його на новий, так як боюся що якщо почалися у цього телефону такі поблема так рано-далі буде тільки гірше. І які у мене на це рахунок права і якими мають бути мої дії. Заранее спасибо
Ірина
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Тетяна. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші, здійснити ремонт або замінити товар, адже відповідно до ЗоЗПП ви маєте право вибирати одну із цих дій, якщо телефон зламався протягом 15 днів після покупки. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також магазин може призначити експертизу якщо у вас з продавцем виникнуть суперечки про причини поломки. При незгоді з результатами експертизи, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...Після гарантійного ремонту якість туфель не влаштувало покупця: що робити д ...