Як поступити в разі придбання технічно складного товару неналежної якості?
18.11.2010 в інтернет-магазині я придбала лазерний принтер. Товар був оплачений, однак не перевірений продавцем. Після розкриття упаковки я виявила дефект: не працює механізм подачі паперу, папір заминається, принтер не друкує. Продавець принтер не міняє, вимагає висновок сервісного центру. У сервісному центрі технічний висновок дають тільки в тому випадку, якщо не можуть провести ремонт. Значить, я повинна нести в ремонт тільки що куплений товар, тому що продавець не перевірив товар. Чи правомірні дії продавця?
Баришнікова Марина
Відповідь юриста:
Привіт, Марина. Ви придбали технічно складний товар неналежної якості, яким є ваш принтер, при покупці товару неналежної якості (в тому випадку, якщо недоліки товару не були застережені продавцем) Ви вправі за своїм вибором вимагати (п.1 ст.18 Закону РФ "Про захист прав споживачів "):
-Безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення своїми силами або третьою особою;
-Заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу);
-Заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з перерахунком ціни;
-Крім того, Ви вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу протягом 15 днів з моменту придбання товару. На вимогу продавця та за його рахунок споживач повинен повернути товар з недоліками. Якщо Вам потрібна додаткова перевірка якості (експертиза) принтера, то замінити його повинні протягом 20 днів. Таким чином дії продавця не відповідають чинному законодавству і ви можете оскаржити їх у судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Після експертизи телефон зняли з гарантійного обслуговування: що робити?Після експертизи телефон зняли з гарантійного обслуговування: що робити?Як повернути гроші за пилосос який був у гарантійному ремонті вже 3 рази?Чи можна повернути гроші за телефон неналежної якості, придбаний через інте ...Як повернути товар неналежної якості у магазина і не платити за обмін?