Як обміняти в магазині неякісні босоніжки, якщо зламалася застібка, яка є фурнітурою?
Я придбала у взуттєвому магазині босоніжки. Через два тижні застібка на одному зламалася. Я обратілаь в магазин з проханням прийняти недобракачественний товар, на що мені сказали, що даний вид несправності взуття не підлягає поверненню тому це відноситься до форнітуре, а на чеку стоїть печатка магазину з попередженням про те що взуття з ізян форнітури, прикрас та інш. на взуття обміну не подліжіт. Я наполягла на тому щоб у мене взяли на експертизу мої босоніжки, на що мені сказали. що у мене нічого не вийде. Хотілося б дізнатися наскільки правомірні мої дії і чи варто мені розраховувати на отримання якоїсь компенсації.
Лідія
Відповідь юриста:
Привіт, Лідія. Вам необхідно звернутися до продавця з письмовою претензією в 2-х примірниках (на 2-му екземплярі представник продавця зобов'язаний проставити відмітку про отримання) на повернення грошей (заміну товару на новий) на підставі п. 5 ст. 19 ЗОЗПП. Якщо продавець відмовиться задовольнити вашу вимогу, треба звертатися в експертну організацію, що займається перевіркою якості взуття. Якщо експертизою буде доведено виробничий брак взуття, то вам необхідно повторно звернути до продавця з претензією (вимогою) повернути гроші або (замінити товар на новий) та відшкодувати витрати на проведення експертизи, з додатком копії експертного висновку. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують врегулювати конфлікт мирно і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості через суд. Пам'ятайте, що всі судові витрати будуть витребувані з відповідача.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо зламався телефон під час гарантійного терміну.Як повернути в магазин черевики, які натирають ноги, якщо вони вже були взу ...Як повернути в магазин незручні туфлі, які були взуті один раз?Які дії може зробити покупець якщо куплений товар неналежної якості?Як повернути продавцеві неякісну взуття і отримати гроші назад?