Як повернути в магазин незручні туфлі, які були взуті один раз?
Здравствуйте, я 10днів тому купила туфлі, одягнувши їх один раз хотіла повернути в магазин на підставі не зручності взуття, колодки, металевої фурнітури (металеві накладки) які тиснуть на ногу, через висоту каблука (близько 15 см, і не передбаченої платформи) , а через те, що у мене дефект підйому, ходити в них не зручно (в магазині я не провела в них стільки часу що б зрозуміти, а часу мені знадобилося 2 години, і настала просто пекельний біль, із за металевих накладок, і висоти каблука) Прийшовши в магазин, і попросивши обміняти
Катерина
Відповідь юриста:
Привіт, Катерина. Якщо ви вважаєте, що вказані вами недоліки - це заводський брак, а не наслідок неправильно підібраного взуття, вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. У вашому випадку, магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...Як обміняти або повернути туфлі не підійшли по колодці?Після гарантійного ремонту якість туфель не влаштувало покупця: що робити д ...