Як повернути гроші за чоботи, які продавець відмовляється прийняти назад?
Здрастуйте!
Сьогодні я придбала чоботи на ринку в "Лужниках". При купівлі товару продавець сказала, що я можу повернути товар протягом гарантійного терміну в один місяць. Також, якщо мені товар не сподобається, обіцяв хазяїн, я можу його просто повернути, і він поверне мені гроші. Чек при цьому вони мені не видав.
Помірявши будинку чоботи, я вирішила їх повернути. Коли в той же день (тобто сьогодні) я зажадала гроші назад, господар почав мені хамити, погрожувати, що навіть рубля мені не поверне. Я вирушила до Адміністрації ринку. Там охорона мені повідомила, що особа, що вирішує спори між покупцями і продавцями, на даний момент знаходиться на лікарняному, і коли воно знову повернеться на свою посаду теж не відомо. Відправили при цьому в якийсь Генеральний офіс. Офіс я не знайшла. Що мені робити? Як повернути гроші?
Заранее спасибо
Гулез
Відповідь юриста:
Привіт Гулез. Згідно з чинним законодавством вам необхідно написати на адресу продавця претензію. У претензії необхідно описати причину повернення купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. Претензію потрібно скласти в письмовій формі, на ім'я продавця, у двох примірниках. Ви можете вручити претензію особисто, або вислати поштою рекомендованим листом з повідомленням. При вручення претензії особисто, на другому примірнику претензії керівництво магазину повинна розписатися в одержанні документа. Якщо ж продавець не справить обмін, або не поверне гроші за взуття - можна вирішити питання в судовому порядку. Наші фахівці можуть надати вам правову підтримку в цьому питанні.
Додаткові матеріали:
Як повернути в магазин електричний чайник, який не влаштовує покупця?Як скласти претензію до магазину, який не бажати повертати гроші за товар?Як домогтися обміну фотоапарата, що знаходиться на гарантійному терміні?Що робити, якщо фотоапарат був у гарантійному ремонті вже два рази?Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?