Обмін непродовольчого товару належної якості

купила електричний чайник зі скляною колбою для дитини, яка самостійно повинен їм користуватися. В магазині сказали, то скло не нагрівається. Будинки, як вказано в інструкції, ми налили в нього воду і закип'ятили. Скло нагрілося так, що не можна доторкнутися рукою, що не безпечно для дитини і навіть дорослої людини. Хотіли повернути чайник в магазин або обміняти на інший, який так не нагрівається. Нам відмовили мотивуючи тим, що чайник був один використаний. А як по іншому перевірити чайник? Коштує він 1500 рублів. Чи правий магазин і що нам робити? Спасибі.


Алла Петрівна

Відповідь юриста:

Привіт, Алла Петрівна. У відповідності з цивільним законодавством, виробник зобов'язаний своєчасно надавати споживачеві необхідну і достовірну інформацію про товари, що забезпечує можливість їх правильного вибору. До того ж, споживач має право на те, щоб товар при звичайних умовах його використання, зберігання, транспортування та утилізації був безпечний для життя, здоров'я споживача. Таким чином, продавець порушив мінімум два положення ФЗ «Про захист прав споживача».
Вам потрібно написати на адресу магазину претензію. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити, на аналогічний товар. Претензію потрібно скласти в письмовій формі, на ім'я директора даного магазину, у двох примірниках. Ви можете вручити претензію особисто, або відправити поштою рекомендованим листом з повідомленням. При особистому вручення претензії - на другому примірнику документа керівництво магазину повинна розписатися в отриманні претензії. Якщо магазин не обміняє чайник або не поверне гроші, наші фахівці допоможуть вам в судовому порядку відновити ваші порушені права споживача.

 

Додаткові матеріали:

  • Повернення грошей за куплений товар через інтернет
  • Як повернути гроші за взуття не належної якості.
  • Як повернути або обміняти неякісний каркасний басейн?
  • Як повернути в магазин електричний чайник, який не влаштовує покупця?
  • Як повернути гроші за чоботи, які продавець відмовляється прийняти назад?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ