Як повернути в магазин електричний чайник, який не влаштовує покупця?
добрий день!
Купила ел.чайник 5 листопада (Електронний Рай-Митищі). Продавець при відпустці сказав, що в перебігу 2-х тижнів-можна поміняти.
У ході експлуатації-робота чайника мене не влаштувала: різкий запах пластика при нагріванні, сильно шумить при нагріванні (сидячи за столом один одного не чуємо), при закипанні довго не відключається-видно в віконечко-вирує до кришечки-а кипіти все ще продовжує ( це ж який витрату електрики).
Звернулася через тиждень в магазин, з надією цей здати, новий купити. Ганяли мене від продавця до продавця-намагалася пояснити ситуацію-чайник працює, але така робота мене не влаштовує-зажадала старшого менеджера-ось що вона відповіла: Пишіть Заява-во вівторок директор розгляне (я звернулася в неділю)-віддамо на експертизу. На моє прохання замінити (ну не подобається мені цей чайник і два тижні ще не пройшли) з доплатою, на кращу модель-менеджер відповіла: чайник ваш гаразд-працює, міняємо на протязі 2-х тижнів тільки в тому випадку, якщо вас колір не влаштовує або дизайн (удівітельно!).
Так я і пішла - "спіймавши хлебамші", тобто нічого не зрозумівши і в рассроенних почуттях, з відчуттям, що мене просто-напросто 'послали куди подалі'
c повагою, Наталя (natalyatokare@mail.ru)
Наталя
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Наталя. Згідно Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, забарвлення або комплектації (затв. постановою Уряду РФ від 19 січня 1998 р. N 55), ви не можете здати електрочайник належної якості .
Однак, якщо експертиза встановить, що чайник бракований, то ви зможете обміняти його або отримати гроші назад. Вам потрібно написати на адресу магазину претензію. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги. Претензію потрібно скласти в письмовій формі, на ім'я директора даного магазину, у двох примірниках. Ви можете вручити претензію особисто, або відправити поштою рекомендованим листом з повідомленням. При особистому вручення претензії - на другому примірнику документа керівництво магазину повинна розписатися в отриманні претензії. Для отримання більш детальної консультації щодо порядку ваших дій, вам необхідно записатися на консультацію до юриста.
Додаткові матеріали:
Як повернути гроші за чоботи, які продавець відмовляється прийняти назад?Як домогтися обміну фотоапарата, що знаходиться на гарантійному терміні?Що робити якщо продавець відмовляється задовольнити окремі вимоги покупця?В який термін магазин повинен виконати вимогу покупця про повернення грошей ...Повернення одягу в магазин