Як повернути зіпсовану курку через три дні після придбання?

Купила 24 червня в маг м'ясні курчати-табака і іншу м'ясну кулінарія в магазині все спакували в термопакет так, що умови зберігання у всіх продуктів були однакові На дачі увечері виявилося, що курка зіпсована. Покласти її навіть в морозилку разом зі свіжими продуктами не додумалася. повернулася 28 липня і пред'явила в маг претензію - чек зберігся. Мене звинуватили в тому, що курка була з'їдена і що багато людей тільки цим і живуть. І це незважаючи на те, що я постійний покупець, про що свідчить накопичувальна картка магазину. Чи можу я розраховувати на компенсацію?


Токарєва Марина

Відповідь юриста:

Привіт, Марина. Якщо ви придбали зіпсований товар, то перше, що слід зробити - це віднести зіпсований товар назад в магазин і вимагати повернення грошей. Якщо не вийде - віднесіть товар з упаковкою та чеком в Суспільство по захисту прав споживачів. Також дієво звернення до санепідемстанції. Якщо ви сумніваєтеся у своїй правовій підготовці - юристи нашого центру допоможуть вам.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи потрібно самостійно проводити експертизу не якісного товару.
  • Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники мага ...
  • Як поступити в разі придбання технічно складного товару неналежної якості?
  • Як повернути гроші за несправний прилад, придбаний через інтернет - магазин ...
  • Як повернути гроші за товар, якщо продавець кожного разу знаходить відмовку ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ