Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники магазину обмінювати його відмовляються?

Я купила ремінь в дорогому магазині, і через 10 днів у мене зламалася пряжка на навпіл. Я здала його в магазин, але їх експерт відмовив у поверненні грошей, пославшись на те, що цей товар якісний і відповідає всім гостами. Я не сумніваюся в якості цього товару, але основна функція ременя-тримати штани, ця пряжка не залізна, а з якого то сплаву, мені здається що цей сплав не підходить для того щоб використовувати його в даному виробі. (Я цей ремінь не ламала, а він зламався при його експлуатації)
Як мені повернути гроші????
І чи можу я на це розраховувати?????

Ганна

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Анна. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Як обміняти або повернути гроші за неякісний електромобіль, придбаний в інт ...
  • Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?
  • Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...
  • Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?
  • Чи можна повернути несправний телефон, якщо він зламався на 4-й день після ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ