Що робити, якщо у купленого ременя зламалася пряжка, але співробітники магазину обмінювати його відмовляються?
Я купила ремінь в дорогому магазині, і через 10 днів у мене зламалася пряжка на навпіл. Я здала його в магазин, але їх експерт відмовив у поверненні грошей, пославшись на те, що цей товар якісний і відповідає всім гостами. Я не сумніваюся в якості цього товару, але основна функція ременя-тримати штани, ця пряжка не залізна, а з якого то сплаву, мені здається що цей сплав не підходить для того щоб використовувати його в даному виробі. (Я цей ремінь не ламала, а він зламався при його експлуатації)
Як мені повернути гроші????
І чи можу я на це розраховувати?????
Ганна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Анна. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора даного магазину. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або замінити товар. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Також магазин може призначити експертизу, при незгоді з результатами якої, ви можете звернутися до суду. Зазвичай на цій стадії магазини вирішують залагодити конфлікт і йдуть на компроміс. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам добитися справедливості в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Як обміняти або повернути гроші за неякісний електромобіль, придбаний в інт ...Що робити якщо з магазину доставили не такий товар, як був замовлений?Що робити, якщо був придбаний неякісний холодильник, який вже кілька разів ...Як повернути гроші за неякісну річ, злиняти після першого прання?Чи можна повернути несправний телефон, якщо він зламався на 4-й день після ...