Як повернути грошові кошти сплачені за доставку диванів, якщо поставка не була виконана в строк, згідно з укладеним договором?
13 липня 2010р. я замовив в компанії два дивани. У той же день оплатив частину замовлення в розмірі 25000 крб. У день доставки товару мені подзвонили і сказали, що доставки не буде по причині виявленого браку на одному з диванів. Нова дата доставки була намічена на 06.08.2010г. Але в цей день замовлення також не привезли, пояснивши це тим, що пошкоджені вже два дивани.
09.08.2010г. я написав рекламацію з проханням повернути мені мої гроші (25000 руб.) і сплатити неустойку, передбачену Законом.
12.08.2010г. подзвонив у відділ рекламації, щоб дізнатися, коли можна під'їхати за моїми грошима. У відповідь мені сказали, що рекламації розглядаються протягом 10-14 днів, після чого не подзвонять і скажуть результат - рішення.
Чи правильно це? Чи законно? Чому я не можу відразу отримати назад свої гроші, а повинен чекати ще два тижні?
Микола
Відповідь юриста:
Привіт, Микола. Згідно зі статтею 22 Закону "Про захист прав споживачів", вимоги споживача про , повернення сплаченої за товар грошової суми, а також вимогу про відшкодування збитків, завданих споживачеві внаслідок продажу товару неналежної якості або надання неналежної інформації про товар, підлягають задоволенню продавцем ( виготовлювачем) протягом десяти днів з дня пред'явлення відповідної вимоги. Наші фахівці допоможуть вам вирішити ситуацію, що склалася в найкоротші терміни. Якщо ж компанія відмовиться виконати ваші вимоги, наші адвокати доб'ються позитивного рішення в суді.
Додаткові матеріали:
Замовлена меблі доставлена в неналежну якість: що робити?Як отримати неустойку за прострочення доставки автомобіля?Як домогтися доставки меблів і яка неустойка покладена при простроченні?Що робити якщо після внесення передоплати за меблі продавець підняв ціну?Як стягнути кошти за договором купівлі-продажу меблів?