Як домогтися доставки меблів і яка неустойка покладена при простроченні?
Здравствуйте. 19 жовтня був підписаний договір-рахунок на покупку меблів і повністю оплачений. У договорі дата передачі товару-відкрита дата, але з припискою до півтора місяця.
Далі була призначена дата доставки на 10 грудня, в день якої подзвонили зі служби доставки і повідомили що нічого не привезуть, тому наша меблі відсутній на складі. Перенесли доставку на 18 грудня. Сьогодні передзвонили і повідомили що немає деяких шаф на складі в зв'язку з чим знову не доставлять. Питання полягає в тому, бути може є якісь рамки такого свавілля.
Ольга
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ольга. Якщо в договорі на доставку меблів зазначений термін 15 місяця, то пред'явити претензії про прострочення доставки ви зможете після закінчення встановленого строку. Згідно ЗоЗПП ви маєте право вимагати від продавця 3% від усієї суми замовлення за кожен день прострочення. Краще дочекатися доставки, а після пред'явити продавцеві претензію про виплату неустойки. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Чи можна стягнути неустойку і моральну шкоду при простроченні доставки мебл ...Як примусити виробника виконати оплачену роботу?Неустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівникаНеустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівникаСтягнення неустойки за Законом про захист прав споживачів