Як домогтися доставки меблів і яка неустойка покладена при простроченні?

Здравствуйте. 19 жовтня був підписаний договір-рахунок на покупку меблів і повністю оплачений. У договорі дата передачі товару-відкрита дата, але з припискою до півтора місяця.
Далі була призначена дата доставки на 10 грудня, в день якої подзвонили зі служби доставки і повідомили що нічого не привезуть, тому наша меблі відсутній на складі. Перенесли доставку на 18 грудня. Сьогодні передзвонили і повідомили що немає деяких шаф на складі в зв'язку з чим знову не доставлять. Питання полягає в тому, бути може є якісь рамки такого свавілля.

Ольга

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Ольга. Якщо в договорі на доставку меблів зазначений термін 15 місяця, то пред'явити претензії про прострочення доставки ви зможете після закінчення встановленого строку. Згідно ЗоЗПП ви маєте право вимагати від продавця 3% від усієї суми замовлення за кожен день прострочення. Краще дочекатися доставки, а після пред'явити продавцеві претензію про виплату неустойки. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна стягнути неустойку і моральну шкоду при простроченні доставки мебл ...
  • Як примусити виробника виконати оплачену роботу?
  • Неустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівника
  • Неустойка за прострочення усунення недоліків в роботі виготівника
  • Стягнення неустойки за Законом про захист прав споживачів

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ