Замовлена меблі доставлена в неналежну якість: що робити?

16.08.2010г. я оформила договір на виготовлення кухні та внесла аванс 50% -46000.00 рублів. 29.09.2010г.у мене зажадали сплатити залишок вартості 46180.00 і після оплати мені її привезли і змонтували. Акт приймання я не підписала, оскільки при збірці виявилося маса шлюбу, що вимагало заміни фасадів та заміну однієї тумби (вона не підійшла за розміром). Все було внесено в акт.Меня запевнили що на протязі 2-ох тижнів шлюб усунуть, ми самі докупили механізм в полку 3900.00рублей тільки б зробили, але сьогодні вже 20.11.2010г. ні яких сдвіжек не намічається, я регулярно телефоную, мені весь час говорять що на наступному тижні. Я попросила зробити мені роздруківку вартості, адже кухня по суті дуже дорога 1.8м стоїть 92180.00 рублів, без світла, стільниці і техніки. Стільницю я замовила окремо 21000.00 рублів - та ж ситуація, дзвоню вже три тижні шлюб виправляти не хочуть (заводський брак, вода з мийки не йде), акт мені взагалі не представили. Збірка кухні і стільниці оплачена додатково 4000.00 +5000.00 = 9000.00 рублів. Це схоже на знущання, підкажіть що робити.
Спасибі

Наталія Солнцева

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Наталя. Вам необхідно скласти претензію в письмовому вигляді, у двох примірниках на ім'я директора магазину, в якому ви замовляли меблі. У претензії необхідно описати всі недоліки купленого товару і викласти вимоги: повернути сплачені гроші або обміняти товар, знизити вартість робіт. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів. Наші фахівці допоможуть вам з складанням необхідних процесуальних документів та представлять ваші інтереси в суді, якщо продавець відмовиться виконати ваші вимоги.

ЗоЗПП встановлює наступні терміни виконання ваших вимог:
Повернення товару неналежної якості - 10 днів
Обмін товару - 7 днів
Обмін товару за відсутності в наявності - 30 днів

Якщо продавець затягує терміни, то з моменту 10 днів після направлення претензії ви можете пред'явити вимогу про неустойку в розмірі 3% за кожен день прострочення.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна повернути гроші за договором купівлі-продажу меблів, якщо товар з ...
  • Як повернути в магазин сукню, якщо продавець стверджує, що воно вже ношені?
  • Як скласти претензію до магазину, який не бажати повертати гроші за товар?
  • Що робити, якщо компанія не обмінює вбудовану техніку неналежної якості?
  • Як повернути гроші за модем бездротового зв'язку, якщо не влаштовує якість ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ